Saturday, January 1, 2011

.:: Tahun Baru...Azam Baru ::.

Assalamualaikum...

2010 dh berlalu...terlajak perahu boleh diundur...terlajak tahun xleh nk pusing balik masa..."lets gone by gone"...benda yang dh lepas jgn la terlalu dikenang...biarkan ia menjadi satu tilik tolak untuk kita memperbaiki diri...jadi sempena tahun baru nie aku nk la wat bnda baru..niat aku nk menghidupkn blog aku dh dh setaun xde post lgsg...spnjg 2010 xpenah pon aku bkk...jadi 2011 nie aku xnk la blog aku nie berhabuh lg...aku akan try tok kongsi cerita ngn korg berkaitan pape pon yg aku rse aku nk btw korg...aku nie xla pndi sgt nk berblog...but i'll try my best...

secara kasarnya...blog aku nie bertemakan "black vs white"...korg jgn la salah tafsir plak...bukan aku nk wujudkan sentimen kaum...but just as a theme...not more than that...so far aku just rancang nk update blog pling kurang pon seminggu sekali...so kt sni aku nk korg bg la cadangan ape yg korg rse aku ptt kongsi ngn korg...???
ble korg bkk blog aku..ape yg korg nk???

1 comment: